Jump to content

CONQUEROR'S BLADE

Rekrutacja
Aktualności
  • Aktualizacja forum Royal Legion
  • CONQUEROR'S BLADE
  • BLACK DESERT
Sign in to follow this  
Neki

Civilization Online

Recommended Posts

Witam topic o nadchodzacym mmo Civilization Online , tak wiem dziwnie to brzmi ale zapowiada sie bardzo ciekawie gierke robi firma odpowiedzialna z archage na silniku cry engine 3

Kluczową różnicę pomiędzy CO a klasyczną serią Civilization stanowi to, że z władcy wyznaczającego kierunki rozwoju imperium zostaniemy sprowadzeni do roli realizatora, czyli prostego obywatela jednej z czterech cywilizacji.

522027643.jpg

Zamiast klasycznego dla gier MMO podziału na serwery (zwane „światami”) pojawi się system „sesji”. Każda z nich odpowiadać będzie jednej pełnej grze jak w klasycznym Civilization, czyli poprowadzeniu naszej cywilizacji przez wszystkie etapy rozwoju (Antyk, Klasycyzm, Średniowiecze, Renesans, Rewolucję Przemysłową i Nowożytność), aż do odniesienia zwycięstwa nad rywalami.

Rozwój postaci oparty zostanie na charakterystycznym dla gier MMORPG modelu – zdobyte za wykonywanie zadań punkty doświadczenia pozwolą wspiąć się na wyższe poziomy, a otrzymane w ten sposób punkty rozwoju zainwestujemy w naukę interesujących nas umiejętności.

Własną rolę w społeczeństwie określimy poprzez system klas – tutaj nazwanych „karierami”. Otrzymamy możliwość poświęcenia się badaniom nad nowymi technologiami lub konstrukcji budynków i cudów architektury. Będziemy też mogli szpiegować rywali, bądź łączyć się z innymi graczami w grupy i wspólnie mierzyć się z wrogiem w bezpośrednim starciu. Obraną raz rolę zmienimy w dowolnym momencie. Każda ze ścieżek rozwoju awansuje wraz z wkroczeniem naszej nacji w nową epokę – przykładowo, zaczynając jako rolnik w Antyku, w Nowożytności staniemy się bioinżynierem.

civilization_online_07.jpg

Zniknie znany z licznych gier MMORPG obowiązek zabijania potworów w celu zdobycia lepszego ekwipunku – to gracze stanowić będą jego źródło. Przeznaczenie punktów umiejętności na odpowiednie drzewko rozwoju pozwoli zająć się produkcją coraz lepszych przedmiotów, by później sprzedać je innym obywatelom w domu aukcyjnym. Jake Song nie wyklucza wprowadzenia handlu pomiędzy różnymi nacjami.

Burmistrzowie miast, a także głównodowodzący wojsk wyłonieni zostaną spośród graczy, w sposób demokratyczny. Na ich barkach spocznie odpowiedzialność za utrzymanie porządku i realizację celów. Niewywiązujący się z obowiązków będą mogli zostać odsunięci od swoich urzędów na rzecz innego, nowo wybranego obywatela.

W Civilization Online pojawi się oczywiście rozgrywka PvP. Jake Song zaznaczył, że istotą wojny będą starcia między całymi armiami, nie zaś indywidualne walki graczy. Twórcy nie wykluczają jednak zaimplementowania pojedynków „1-na-1” - prawdopodobnie w formie czegoś na wzór areny. W przypadku śmierci w boju obywatele pojawią się przed ratuszem najbliższego miasta nacji, ponosząc jedynie, nieokreśloną jeszcze, niską karę. Powodzenie naszej nacji zostanie ściśle powiązane z koniecznością eksploracji terenu i rozwoju infrastruktury – rzadsze rozmieszczenie miast wydłuży czas powrotu graczy na arenę starć.

W przeciwieństwie do innych gier z gatunku MMO, w Civilization Online nie będziemy od razu znali całego obszaru rozgrywki – w ten sposób, aż do bezpośredniego spotkania, stopień rozwoju rywali pozostanie niewiadomy.

civilization_online_03.jpg

Obecnie potwierdzono dwa możliwe scenariusze zakończenia sesji. Zwycięzcą rozgrywki zostanie ten gracz, który podbije wszystkich swoich rywali, bądź też jako pierwszy wprowadzi cywilizację w epokę podróży kosmicznych. Zakończenie danej sesji nie będzie związane ze zniknięciem naszego awatara. Co prawda, stracimy posiadane przez nas przedmioty i pieniądze, lecz niektóre elementy postaci zostaną zachowane, pozwalając na rozpoczęcie nowej rozgrywki z pewnym bagażem – twórcy nie sprecyzowali jeszcze o które cechy chodzi.

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=79119 - pelna wersja artykułu.

http://www.vg247.com/2013/08/08/civilizati...etails-for-mmo/ - zaczerpnięte fotki (jest ich tam wiecej)

youtubelogogn4.png VidA©o YouTube

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korea only Neki;)

– Civilization Online to produkcja południowokoreańskiego studia XL Games, która powstaje we współpracy z 2K i która w pierwszej kolejności będzie dostępna w Korei. Data premiery nie jest jeszcze znana. Na tę chwilę nie ma planów odnośnie do wydania gry na terenie Ameryki Północnej – przekazał Brian Roundy z firmy 2K Games. Temat Europy w ogóle nie został poruszony, więc nie pozostaje nic innego jak założyć, że stanowisko jest identyczne do tego, które dotyczy USA.

Źródło:

http://www.gram.pl/news/2013/08/10/wydanie...dopodobne.shtml

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...