Jump to content
Aktualności
  • Aktualizacja forum Royal Legion
  • CONQUEROR'S BLADE
  • BLACK DESERT

Vukis

RL Member Weteran
  • Content Count

    239
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Vukis

  • Rank
    Poseł
  • Birthday 07/01/1988

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    W-ch
  1. Vukis

    Reaper of Souls

    Mam nietypowe pytanie, bo jak na start nowego dodatku, jest ono „trochę” nie na miejscu :) Czy ktoś znajdzie chwile na boost mojego monka na 17lvlu? Jakbym wiedział, to bym go boostnął na bugu od tormenta, ale sądziłem ,że będzie reset :( Przeważnie jestem w grze 20:00-24:00. Pracuje teraz po 12h i do 70-tki będę wbijał z 2 tyg :D Mój battletag: criv#2818
  2. Vukis

    Reaper of Souls

    Powiedzcie mi jedną rzecz.. jak to jest z tym resetem ? Będzie jakiś reset, czy pozostawili wszystko co było ?
  3. Vukis

    Reaper of Souls

    sprawdziłem to i ... działa! :D nie podałeś jednej rzeczy, że dla osób nowych, jak i po premierze, będzie dostępne max poziom master. Na 16 lvlu, robiąc tą metodą, to daje ~25% expa na lvl.
  4. Vukis

    Reaper of Souls

    idąc słownictwem internetu " i tak nie poruchasz " :D Zapewne chodzi o q związanym z zabiciem żony kowala w piwnicy. Jako, że teraz jest skalowanie mobów do obecnego lvlu, jak i questów ( ilość exp ) to wydaje się ciekawe rozwiązanie. Mam nadzieje, że to pozostanie do premiery, bo wtedy max lvl zrobi się w dzień :) Zabicie -> ustawienie q od nowa -> zabicie itd... ( oczywiście można zwiększać poziom trudności -> więcej exp )
  5. Vukis

    Reaper of Souls

    ciekawy sposób na boosta lvli ->wzięcie low lvla na torment z wysokimi lvlami.
  6. Vukis

    Reaper of Souls

    Jestem ciekaw, czy to tez tyczy się osób, które mają dodatek bezpośrednio od Blizza. Jakiś miech temu, kupiłem od kolesia klucz podarunkowy w postaci gry i zaskoczyła mi na koncie - update do dodatku ( 120zł to nie jest dużo http://allegro.pl/diablo-3-iii-pl-reaper-of-souls-key-klucz-od-reki-i3951003419.html ). Podobno farmi golda, sprzedaje za kasę, a później kupuje klucze. Ciekawe obejście kolejki związane z zwykłymi sklepami. Ja musiałem czekać aż 3 dni po premierze D3 na kluczyk.. a tak będzie od razu po premierze :D
  7. Vukis

    Reaper of Souls

    Znając życie, to Torment I jest starym MP 1, a suwak zwiększa przedziały exp/mf/gold - jak dojdę do tego poziomu to zobaczę, czy na PST jest to odblokowane :D Chciałem wrzuć niedorobiony item, ale nie wiem czemu printscreen nie działa, bo tak bym dał screena ;/ -> brak obrazka - zamiast tego jest ikona " i need an icon; nie ma swojej nazwy, a zamiast tego ma " XI_QUIVER_NORM_UNIQUE_10 ". Skalowanie potworów dobrze wpływa na farme lvli poprzez alkaizer runs na normalu. Średnio 15 min na lvl ( nie raz szybciej ,zależy to od skupisk mobów ) w przedziale 33-45. Przeglądałem youtube w zobaczeniu " rozwalanki " na wyższych Tormentach. Znalazłem filmik krippa na Tormnet 6. Z tego co widzę, to on ma ~1,4mln dps xD http://www.youtube.com/watch?v=oYuRDIPI5Nk
  8. Vukis

    Reaper of Souls

    Postanowiłem przejść grę od zera, tak jakby to był dzień premiery. Nie kopiowałem postaci z globala i zacząłem grę wizzem na PST. Do tej pory przeszedłem jedynie cały tryb normal i ukończyłem go z 33lvlem i 2,5k dpsa. Spotkałem nowości, jak i zmiany: Loot/itemy: zmiana potek z wyznaczonej ilości lecza do leczenia procentowego ( bazowe 60% ), dwa rodzaje kulek: czerwona ( życia ), biała ( bazowej mocy gracza np. mocy tajemnej u wizza ), cały drop jest jakby podzielony na itemy do craftu, a itemy zwykłe ( 50% na 50% ). Dropi się raz item do craftu, raz item zwykły, więc jest to urozmaicenie. Co ciekawe, dropia się białe, niebieskie, jak i żółte matsy, itemy z dropu są użyteczne na regularne wymienianie eq, a braki można zrobić z craftu, dość często pojawiają się itemy +% ele dmg np. +6% fire dmg, strasznie słabo lecą gemy, albo ja mam takiego pecha. Na 3h ciągłej gry poleciały mi 3 gemy ( jakby jeden gem na godzinę ~~ ), więc zanim się zacznie je łączyć, to trochę poczekamy... " Krzyżowiec ( Crusader ) " ma osobną tarcze + broń . Jak dla mnie, tarcza to tarcza i nie potrzebnie komplikują życie, z " wystroju wnętrz " ( oczywiście po rozwaleniu ) oraz z ciał lecą książki i to w dużych ilościach – wcześniej leciały raz na ruski rok. Bossowie: została zmieniona Magda ( pierwszy boss z aktu drugiego ). Przed zmianą: Bańka co 25% + spawn mobów po włączeniu bańki oraz puszczanie szerszeni. Po zmianie: Co 25% hp nie ma już bańki, lecz spawnuje moby i co kolejne 25% spawnuje ich coraz więcej oraz puszcza szerszenie, został zmieniony siege beast ( drugi boss w akcie trzecim ). Przed zmianą: szarżował na nas, stunował oraz podnosił do ręki. Po zmianie: to co przedtem, ale co 25% hp pojawiają się larwy, które plują mobami,a co kolejne 25% jest ich coraz więcej ( dość często takie larwy są przy q na katapulty ), został zmieniony Asmodian ( końcowy boss w akcie trzecim ). Przed zmianą: dawał placki na ziemi, pluł ogniem oraz stawiał małe wieżyczki. Po zmianie: to co przedtem, ale walkę toczymy w ringu ( utrudnia to unikanie tych placków + kul ) oraz co 25% hp spawnują się takie moby, takie jak plują larwy,a co kolejne 25% jest ich coraz więcej, został zmieniony Iskatu ( pierwszy boss w akcie czwartym ). Przed zmianą: czekaliśmy dłuższą chwile na bossa, a w międzyczasie atakowaliśmy te mini-moby. Pojawiał się, rzucał placki z lawą na ziemie i szybko ginął z naszej ręki. Po zmianie: to co przedtem, ale co 25%hp znika i pojawiają się 3-4 meteoryty z mobami,a po chwili się ujawnia. Elity: dwie nowe opcje elit: POISON ( to nie jest opcja plague ) -> kulki trucizny lecące w cztery strony po dwie lub trzy naraz, tworząc na ziemi duże pasy trucizny ; ORBITER -> trzy nieporuszające się duże kule elektryczne + trzy małe ruszające się po pomieszczeniu; THUNDERSTORM -> pioruny lecą z nieba na gracza dodany jest nowy treasure goblin ( ma fioletowy nick ) - pojawia się dość często tak jak zwykle gobliny. Questy / Tryby gry adventure mode odblokowuje się po przejściu gry w jakim kolwiek trybie, przy większości questow jest jeden zloty lub jeden niebieski item ( jako reward q ), wcześniej była tylko kasa + exp, nie ma już tak jak wcześniej trybów normal/koszmar/hell/inferno -> teraz jest normal/hard/expert/master/torment, gdzie normal ( +0% exp/gold )/hard ( +75% exp/gold )/expert ( +100% exp/gold ) - są dostepne od 1 lvla, więc wystarczy tylko raz przejść grę, aby później bawić się w farmę. Po jednym przejściu gry , na wszystkich poziomach odblokowują się wszystkie q. Craft itemy z craftu mają baza statystyka + inne opcje. Cały czas craftują mi się itemy int ( gram wizzem ) + vit +1 - 2 opcje. Rzadko trafia mi się int+1-3 opcje, rozwalając itemy spokojnie wystarcza na podwyższanie kowala i jubilera, do podwyższania jubilera, czy kowala do 10lvlu nie są już wymagane jak wcześniej kartki, czy książki - wystarczy sama kasa. Od 10lvla potrzebny item Death's Breath, a do łączenia lepszych gemów potrzebna jest demoniczna esencja z dropu ( najwięcej jej leci z elitek ). Interface została zmieniona mapa krainy z listy na obraz z drogami i waypointami - jak dla mnie to jest malo czytelne, teraz pomocnik, to pomocnik, nie ginie, lecz też tak jak gracz ma opcje toughness i dość długo żyje, zaryzykuje stwierdzenie, że prędzej zginie postać niż on... zastanawia mnie nowa opcja toughness, pokazuje ile na raz mogę otrzymać dmg. Zrobiłem test, wyłączyłem templara, poszedłem do pierwszego aktu, zaagrowalem pełno mobow i stanąłem w miejscu. Przez kolo 5s ( bez shielda w eq ) nie otrzymywałem dmg :o ok, poszedłem do drugiego aktu i sprawdziłem jak działają na mnie „ muszki „ - dopiero przy 4 zacząłem tracić życie. No ok, poszedłem do 3 aktu, na moby, które wbijają w ziemie rękę i zadają poison dmg, stałem w miejscu ~5s ( a nie mam poison resist ) i dopiero w 5s zacząłem tracić życie. Podczas przechodzenia gry w trybie normal, nie użyłem ani jednej potki, ani nie straciłem więcej niż do ~85%hp, a temp nie zginął ani razu ( grałem solo ). Jak dla mnie to jest zbyt op i musi zostać znerfione. moby są skalowane do poziomu gracza, przez co moby nie są ani za silne, ani za łatwe - są w sam raz. W party moby skalują się do poziomu założyciela gry.
  9. Vukis

    Reaper of Souls

    Ok, ale nurtuje mnie jedna rzecz - moby skalują się jedynie do bazowego lvlu, czy lvl + paragon ? Dość często widzę na youtube, jak ludzie farmią loot bagi, na normalu, a przeskalowanie jest do 70-tki. Max paragon po części zachęci ( wymusi ), do dłuższego grania w D3, ale na tym np. 800lvlu paragonu, nic nie będzie Ci sprawiało problemów – a to będzie nudne. Zastanawiałem się nad granie shamanem lub wizzem na hc, ale obawiałem się o życie - teraz to już nie problem. A Ty painik hc, czy normal ?
  10. Vukis

    Reaper of Souls

    Czy już ktoś się zastanawiał na jakim trybie będzie grał ? Grając na serverze testowym odnoszę wrażenie że sc, to nie jest już P2W, tak jak d3 w obecnej formie na globalu. Problem itemów został rozwiązany, bo wszystko co potrzebuje jest z dropu ( co ciekawe, epiki lecą jak szalone :F ), a co najlepsze są to głównie itemy BoA ( na 2h trade time ) – granie w party nabiera nowego znaczenia. Jakby nie patrzeć w nowym dodatku „prawie” następuje sc=hc , a różnicą między nimi będzie definitywna śmierć. Orientuje się ktoś jaki będzie max paragon? Oglądając filmiki z zamkniętej bety, widzę ludziz paragonem 300+, co jest lekkim szokiem :o
  11. Vukis

    Reaper of Souls

    Mi chodziło o prostą odpowiedz - max w dwóch trzech zdaniach, a Ty wygłosiłeś opowiadanie, z którego nie w pełni dostałem satysfakcjonująca mnie odpowiedz :D Może będzie łatwiej jak sprecyzuje swoje pytania. Z tego co rozumiem, teraz na pst mamy pre patch, który będzie na końcowej premierze i teraz: Jak wprowadzą na pst ten końcowy patch, to będzie wipe wszystkiego co się wyfarmiło? Nie jednoznacznie określiłeś, bo z jednej strony piszesz, że coś zostaje coś nie – ale to na końcowym patchu, pre patchu, czy premierze? Co dokładnie pozostaje na pst – co można już farmić, aby później mieć lepiej; czy będzie całkowity wipe i nie opłaca się teraz grać ?
  12. Vukis

    Reaper of Souls

    brzmi to tak, jakby z servera PST miały przejść rzeczy do nowego dodatku. Co do dokładnie ma przejść? Czy tak jak w normalnej wersji d3, jedynie na non-ladder pozostaje paragon.
  13. Vukis

    Reaper of Souls

    … to wszystko wygląda tak, że pozostający paragon lvl ma działać jak marketing do przyciągnięcia ludzi. Dzisiaj odpaliłem D3, bo chciałem pograć publika i miałem problem.. przez łączne 7h gry ( oczywiście z przerwami :D ), nie mogłem ani dołączyć do czyjejś gry lub nawet jak czekałem, to swoją gre dawałem do opcji udostępniania – pusto.. żadnego odzewu, totalny brak ludzi – wersja hardcore normal. Patrząc na to z drugiej strony, to mam nadzieje, że ten Game Designer nie ma damskiego uosobienia i nie zmieni zdania na całkowity wipe serverów. W chwili obecnej opłaca się grać w D3, dobić do max paragonu ( ułatwienie na dzień dzisiejszy to ah – szybszy dostęp do itemów, później tego nie będzie, a ceny itemów dość mocno spadły – w stosunku do tego co było w czerwcu ), a później w dniu premiery zacząć z pełną parą farmę bounty questów ( chyba tak to się nazywa ) – mam przeczucie, że jak podstawka D3, premiera będzie w maju.
  14. Vukis

    Reaper of Souls

    http://eu.battle.net/d3/pl/blog/10974978/ nareszcie... , niech jeszcze zrobią ladder i gra będzie na godnym poziomie
  15. Vukis

    DIABLO III

    a tam.. zrób barbe i farm xD
×
×
  • Create New...