Jump to content
Aktualności
  • Aktualizacja forum Royal Legion
  • CONQUEROR'S BLADE
  • BLACK DESERT

Niebieski

Banned
  • Content Count

    739
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Niebieski last won the day on February 22 2016

Niebieski had the most liked content!

Community Reputation

20 Excellent

About Niebieski

  • Rank
    Minister

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

593 profile views
  1. Gra jest banalna w momencie jak wiesz jak grać. Skończyłem solo grę na najwyższym poziomie a od średniego cały czas lazłem jedną i tą samą metodą rozwojową (cnoty). Na najwyższym poziomie wygrać inaczej niż dominacja jest niesamowicie trudno ale gra fakt jest prosta jak budowa cepa. No ale co się w nią pograło to pograło. Najlepsze i tak jest zdrowie... zwykle do 130+ tury mam zazwyczaj około 30 lub ponad na czerwono po czym 10-15 tur potem już mam 30 na zielono :). Niestety na multi ciągle rządzi RUSH i na nic innego (no jak masz farta to kontakt, ale to w 99% wyłączają ludzie) inne sposoby wygrania w multi to chyba tylko ze znajomymi.
  2. Aby było ciekawiej zapodaję kilka ciekawych informacji od graczy dla graczy. Są to informacje po Angielsku i od wuja google site translate. Usprawnienia terenu, co dają może nie jest to za czytelne ale zawsze coś: Wujek google translate Oryginał Questy z budynków, jakie bonusy można mieć z danego questa, kolejny WAŻNY nowy aspekt gry: Wujek google translate Oryginał Polecane bonusy z questów budynkowych: Wujek google translate Oryginał Guide, dość pomocne aby poznać grę: Wujek google translate Oryginał
  3. Jak dla mnie to są to 2 różne gry i porównanie ich (przynajmniej dla mnie) mija się z celem. Aczkolwiek grałem chwilę w nią i są to dla mnie 2 różne gry. Civ 5 jest na tą chwilę najlepszą grą tego typu a Beyond Earth powinno być dodatkiem/DLC a nie pełną grą. Od siebie dodam iż wciągnęło mnie w rozgrywkę z kompem... daje sporo możliwości ta gierca ale i tak mniej niż na początku Civ 5. Od siebie dodam iż całkiem fajną taktyką jest to co znalazłem w komentarzach i poradnikach innych. Chociaż jeśli chce ktoś dojść samemu do tego niech nie czyta tego co teraz napiszę :) : Wybieranie gry: Polistarilia - jedna z najlepszych nacji do rozgrywki z kompem. 2 dodatkowe szlaki handlowe ze stolicy. Artyści - najlepsze co może być na start. Skaner tektoniczny - aby wiedzieć gdzie miasta stawiać. Robotnik - wiadomo, dobry start. Radzę również wyłączyć w ustawieniach możliwość wygrania przez KONTAKT jeśli chcecie dłużej się pobawić bo niekiedy komputer potrafi przed 200 turą wysłać sygnał (a na forum fanowskim czytałem iż kolesiowi wysłał w 13X turze). Teraz odnośnie rozgrywki: Optymalnie jest mieć 7 miast wraz ze stolicą czyli stolica + 6 miast. Nie pytajcie czemu, po prostu wychodzi się wtedy najlepiej. Szlaki handlowe tworzy się ze swoich miast do swoich miast kompletnie OLEWAJĄC szlaki handlowe do innych nacji. Boost jaki daje karawana z miasta naszego do miasta naszego jest kolosalny mimo iż nie daje nic kasy ani nauki. Tworzymy stolicę najlepiej koło rzeki ale jak nie ma to trudno. Włączamy Pionierstwo jako badanie. Budujemy w pierwszej kolejności "Pamiątka ze starej ziemi", następnie żołnierz co by chronił naszego kolonistę. W tym momencie Pionierstwo powinno być kilka tur przed wynalezieniem więc włączamy klinikę, explorera czy co tam chcemy. Jak tylko wynajdziemy Pionierstwo to budujemy od razu (np. dodając do kolejki i przesuwając na początek) skład handlowy a jak się wybuduje to robimy Konwój Handlowy. Po wybudowaniu konwoju włączamy Kolonistę. Idziemy założyć miasto, możemy powtórzyć metodę w stolicy czyli Konwój i Kolonista lub to olewamy i budujemy Robotnika dla naszego nowego miasta. Wtedy po powstaniu miasta od razu włączamy Skład Handlowy, Konwój handlowy i Kolonista (przed składem można walnąć sobie pamiątkę z ziemi jak chcemy, kto co woli, ja buduję później). Proces powtarzamy puki nie założymy 6 miast. Nie przejmujemy się zdrowiem (w końcu nasz rząd tez się nie przejmuje a żyjemy). W stolicy budujemy Konwoje Handlowe i rozsyłamy do miast co by szlaki sobie tworzyć. Gdy mamy już te 6 miast + stolicę skupiamy się na rozwoju naszych miast pamiętając iż po Składzie handlowym i koloniście OBOWIĄZKOWO budujemy w pierwszej kolejności pamiątkę ze starej ziemi a potem jak kto już chce. Miasta budujemy 3-5 hexów od siebie ale tu zależy jak zasoby są na mapie ale 3 - 5 hexów najlepiej (nie pytać czemu tylko tyle, działa to po co zadawać pytania). Ulepszenia to stawiamy FARMY aby nam się rozrastało miasto. Uważając na energię możemy postawić ze 2 generatory co by nie być na minusie z energią. Ale głównie farmy stawiamy tam gdzie to tylko możliwe. W późniejszej rozgrywce to już sami decydujecie co chcecie. Cnoty to JA osobiście idę w Dobrobyt środkowa linia ale jako 3 cnota biorę darmowego kolonistę (zawsze to mniej czasu zmarnowanego na rozwój miasta) i idę w dół. Na rozwidleniu wybieram Klany Osadników potem Umysł, Wiecznie zajęte ręce i Eudajmonia. Olewam inne cnoty (to działa przynajmniej do Gemini poziomu). Potem to już jak kto chce ale ja idę w naukę. Jak pisałem na początku nie przejmujemy się zdrowiem, niech jest na minusie jedyne co to musimy kontrolować intrygi w miastach i w razie czego wysyłać do takiego miasta szpiega naszego aby przeciwdziałał temu. Jak już zrobimy Eudajmonie (chyba tak się to zwie) to zobaczycie jak ładnie zmieni się słupek chorobowy. Co do wynalazków to sam uważam iż tylko w sumie 3 są warte uwagi Krypta Genów, Komora Ektogenezy, Memosieć. Ale tutaj też kto co uważa. Na początku trzeba tylko na szpiegów przeciwnika uważać bo komputer korzysta z nich a choroba ma wpływ na działanie szpiegów przeciwnika (działają lepiej) więc trzeba przeciwdziałać naszymi ale to jedyna niedogodność faktu iż mamy choroby. I to w sumie tyle, wynalazki zależą od tego w jaką wygraną idziecie i czego potrzebujecie. Oczywiście to ja stosuję i nie koniecznie musicie odnosić się do tego, cnoty można zawsze wybrać inaczej.
  4. Oto jak wygląda gra na MULTI jako Slavic Federation - jeśli to wasz przeciwnik to macie ciężko.
×
×
  • Create New...