Niebieski

Banned
  • Content count

    739
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Excellent

About Niebieski

  • Rank
    Minister

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. Niech zaczną latać pięści Kung Fu Mastera !!!! Zapraszam do cotygodniowej serii wydawcy odnośnie klas jakie będą w grze. Dzisiaj o kopniakach i mordobiciu przez Kung Fu Mastera (moja ulubiona klasa ;) ). Kung Fu Master: Kung Fu Master jest prawdopodobnie najbardziej skomplikowaną klasą, wymagającą dobrego refleksu, silnej świadomości sytuacji oraz podejmowania szybkich decyzji. Ta klasa, silniej niż inne klasy, ma bardzo dużą różnorodność skilli zależną od różnych kondycji a kondycje te są głównie osiągane poprzez celne uderzenia, uniki, kontrataki czy trafienia krytyczne. Celne uderzenia Kung Fu Mastera mogą szybko połączyć się z innymi skillami tworząc combo obiema pięściami jak i nogami. Nie wystarczy jedynie zainicjować walkę i tylko kopnąć, uderzyć lub powalić przeciwnika, na wyższym levelu odpowiednie użycie umiejętności defensywnych umożliwi szansę na wyprowadzenie silnych uderzeń ofensywnych, jednocześnie pozostając prawie nienaruszonym. Kung Fu Master tak jak inne klasy ma możliwość użycia specjalnych umiejętności powalając przeciwnika. Potrafią chwycić swojego przeciwnika dzięki Grapple a następnie użyć na nim umiejętności jak uderzenie oburącz przywracające życie, okładać pięściami po gębie lub podeptać. Kung Fu Master w grze: Kung Fu Master skupia się na dwóch rodzajach ataków: Ogień i Wiatr. Jak inne klasy tak i nie wszystkie umiejętności Kung Fu Mastera będą powiązane z tym typem obrażeń lecz te które będą ich używać będą bić naprawdę mocno wraz z odpowiednimi itemami. Tak więc budowanie postaci w oparciu o te 2 żywioły jest najlepszym rozwiązaniem na rozgrywkę jak i end game instancje. Kung Fu Master w party jest obok Blade Mastera jedyną klasą która potrafi trzymać bossa na sobie poprzez generowanie aggro (tank). Oznacza to iż Kung Fu Master będzie ważną postacią w party ze względu na swoje kontrataki oraz uniki które pozwalają unikać obrażeń jednocześnie ciągle wyprowadzając combo aby trzymać bossa na sobie. Z racji tego iż część umiejętności Kung Fu Mastera jest aktywowana w specyficznych sytuacjach, Kung Fu Master musi polegać na współpracy z członkami party aby utrzymać combo. Wystarczy pominąć jeden krok i Kung Fu Master może być chwilowo nieskuteczny. W PvP Kung Fu Master musi zrozumieć i przewidywać ruchy swoich przeciwników. Przeciwdziałanie - dzięki kontratakowi oraz taktyce - umiejętnością przeciwnika jest siłą Kung Fu Mastera. Jest w stanie użyć siły przeciwnika przeciwko niemu, przewidując jego ruchy, takie działania świadczą o prawdziwym wykwalifikowaniu Kung Fu Mastera. Podstawowe Combo: 1. Leading Palm (X) 2. Searing Palm (X) 3. Straight Jab (LMB) 4. Swift Strike (2) 5. Straight Jab (LMB) 6. Swift Strike (2) 1. Dash Left (Q) 2. Searing Palm 1 (X) 3. Dash Right (E) 4. Searing Palm 2 (X) 5. Leading Palm (X) 6. Searing Palm 3 (X) 7. Comet Strike (4) Tier 4 Stage 3 8. Searing Palm 4 (X) 1. Tiger Strike (2) (Swift Strike) Tier 3 Stage 4 2. Hellfire Kick (4) 3. Backstep (S,S) 4. Tiger’s Pounce (LMB) 5. Grapple (Tab) 6. Armbar (4) PvP Combo: 1. Dash Left (Q) 2. Tremor (V) Tier 4 Stage 1 3. Shin Kick (3) (Leg Sweep) Tier 4 Stage 2 4. Searing Blow (F) (Cyclone Kick) Tier 3 Stage 3 5. Straight Jab (LMB) (Tier 4 Stage 1) 6. Shin Kick (3) (Leg Sweep) Tier 4 Stage 2 7. Searing Blow (F) (Cyclone Kick) Tier 3 Stage 3 8. Straight Jab (LMB) (Tier 4 Stage 1) 9. Rising Dragon (Z) (Tier 4 Stage 2) 10. Shin Kick (3) (Leg Sweep) Tier 4 Stage 2 11. Searing Blow (F) (Cyclone Kick) Tier 3 Stage 3 12. Straight Jab (LMB) (Tier 4 Stage 1) 13. Shin Kick (3) (Leg Sweep) Tier 4 Stage 2 14. Searing Blow (F) (Cyclone Kick) Tier 3 Stage 3 15. Straight Jab (LMB) (Tier 4 Stage 1) 16. Comet Strike (4) (Tier 4 Stage 2) 17. Shin Kick (3) (Leg Sweep) Tier 4 Stage 2 18. Searing Blow (F) (Cyclone Kick) Tier 3 Stage 3 19. Straight Jab (LMB) (Tier 4 Stage 1) 20. Shin Kick (3) (Leg Sweep) Tier 4 Stage 2 21. Searing Blow (F) (Cyclone Kick) Tier 3 Stage 3 22. Straight Jab (LMB) (Tier 4 Stage 1) źródło
  2. https://bnstree.com/- aktualne drzewka postaci wraz z pełnym opisem skilli.
  3. Spersonalizuj swój charakter: Po wyborze rasy i klasy przychodzi pora aby dostosować wygląd postaci. Blade and Soul oferuje bardzo rozbudowany system personalizacji postaci. Zapowiedź: Po wgraniu ekrany wyglądu postaci zostanie załadowany domyślny wygląd postaci. Możesz zmienić tło postaci aby zobaczyć jak wygląda poza ekranem kreacji postaci w trakcie wyboru wyglądu postaci a także możesz porównać ciało bohatera z płcią oraz rasą. Głosy: Mamy kilka opcji wyboru głosu naszej postaci który będzie używany podczas konwersacji jak i walki. Wybierz głos który najbardziej ci się podoba i który najbardziej ci się podoba. Dostosowanie wyglądu: Można dostosować typ twarzy swojej postaci, kolor skóry, fryzurę, kolor włosów, typ ciała, oczy, brwi, rzęsy, usta, a to dopiero początek. Wiele ustawień reguluje również dodatkowe szczegóły aby zapewnić twojej postaci jak największe możliwości dostosowania wyglądu do oczekiwań gracza. Można skorzystać z przycisku losowego wyboru wyglądu który losowo dostosuje wygląd postaci. Szczegółowe dostosowanie postaci: Oprócz założenia wygląd swojej postaci, można dodatkowo dostosować drobniejsze szczegóły twarzy i ciała, twojej postaci. Chcesz szersze oczy?? Mamy do tego suwak. Broda potrzebuje zmiany?? Mamy do tego suwak. Praktycznie każdy szczegół możesz dostosować do własnych potrzeb. Zapisywanie i zarządzanie wyglądem postaci: Jeśli chcesz zachować to co do tej pory stworzyłeś, wygląd swojej postaci, możesz go zapisać klikając na przycisk "Manage Apperance". Stamtąd można zapisać jak i wczytać wygląd postaci. Pliki są zapisywane lokalnie na dysku twardym w folderze Obrazy domyślnego. Możesz wymieniać się z innymi wyglądem postaci i wgrać wygląd innej postaci. Stroje: Wygląd stroju nie wpływa na twoje skille ale może wpłynąć na świat wokół siebie oraz na to jak inni reagują na ciebie. Podczas walki postać opiera się na swojej fizycznej sprawności, opanowania umiejętności i kontroli elementów wokół nich, ubrania innych nie są całkowicie bezcelowe. Chociaż ubrania nic nie dają do zdolności o tyle kwestia wizualna i estetyczna już ma wpływ na to jak jesteś postrzegany. Reszta później...
  4. Czas na dominację Destroyera !! Destroyer: Destroyer jest idealną klasą dla każdego kto chce się rzucić w wir walki i siać spustoszenie. Ich miejsce jest na pierwszej linii frontu czyli tak jak lubią. Umiejętności Destroyera skupiają się na utrzymaniu przeciwnika na piętach :) . Wykorzystując swoją wielkość jako formę zastraszenia, Destroyer może łatwo głuszyć, oszołomić i powalić przeciwnika, narażając go na popisową umiejętność Destroyera: chwyt. Przy niewielkim wysiłku Destroyer może podnieść i trzymać przeciwnika w powietrzu, dzięki czemu może wykonać wiele ruchów wykończeniowych od siebie lub stworzyć combo z członkiem party. Destroyer podczas rozgrywki: Destroyer skupia się na dwóch rodzajach ataków: ziemi i ognia. Nie wszystkie umiejętności Destroyera są powiązane z tym rodzajem uszkodzeń ale te które wykorzystują te elementy będą miały niszczycielską siłę. Skupiając się na tego typu obrażeniach jest korzystne w dłuższej perspektywie zwłaszcza robiąc Dungeony. Podczas gdy w party, preferencja ataków Destroyera jest na linii frontu nie przekłada się to na utrzymaniu uwagi wrogów na sobie a generowane zagrożenie przez niego jest niewielkie. Za to ich siła i ogromna wytrzymałość zapewniają szeroki wachlarz wsparcia/ratowania skupiając się na ochronie ich przed obrażeniami lub specjalizować się w usuwaniu dolegliwości (afflictions, debuff). Są też doskonali w tworzeniu combo wraz ze swoimi towarzyszami w party aby zyskać przewagę. Na Arenach PvP Destroyer może łatwo uciec od wszelkich prób powalenia go, po prostu się kręcąc. Chwyć swojego przeciwnika i go odrzuć ze względu na ograniczoną ilość ucieczek które mają "cooldown" a następnie zasyp go różnymi ogłuszeniami i powaleniami. Następnie możesz w pełni wykorzystać bezradność przeciwnika i skupić się na obrażeniach krytycznych i szybko ich wykończyć dzięki szybkim atakom swojej "Siekiery" ;) . Combo: 1. Blitz (1) 2. Grab (F) 3. Power Slam (Z) 4. Upward Block (4) (Tier 4 Stage 1) 5. Piledriver (F) 1. Body Kick (Z) Tier 3 Stage 1 2. Emberstomp (3) Tier 3 Stage 3 3. Grab (F) 4. Headbutt (X) Tier 3 Stage 1 5. Execute (X) 6. Knee (F) Tier 1 Stage 1 1. Emberstomp (3) Tier 3 Stage 3 2. Fury (E) Tier 4 Stage 1 3. Wrath (LMB) Tier 2 Stage 1 4. Cleave (RMB) Tier 4 Stage 3 5. Wrath (LMB) Tier 2 Stage 1 6. Cleave (RMB) Tier 4 Stage 3 7. Wrath (LMB) Tier 2 Stage 1 PvP Combo 1: Axe Sweep (4) 2: Grab (F) Tier 3 Stage 2 3: Emberstomp (3) Tier 3 Stage 2 4: Blitz (1) Tier 4 Stage 1 5: Judgement (LMB) Tier 4 Stage 2 6: Cleave (RMB) Tier 4 Stage 2 7: Judgement (LMB) 8: Cleave (RMB) 9: Ram (2) Tier 4 Stage 2 10: Judgement (LMB) 11: Cleave (RMB) 12: Judgement (LMB) 13: Cleave (RMB) 14: Stone Shield (V) Tier 4 Stage 4 15: Judgement (LMB) 16: Cleave (RMB) żródło
  5. Fajnie wyglądają wybuchy statków
  6. W temacie umieszczajcie linki związane z grą. Znacie jakiś fajny poradnik, fajną stronę o grze czy ogólnie informacje o grze które uważacie za ciekawe to umieszczajcie je w tym temacie a ja będę je wstawiał do pierwszego posta aby było łatwiej się obeznać. Na początek jedno z najlepszych (jak nie najlepsze) anglojęzyczne forum o grze http://www.bladeandsouldojo.com/ - szybka rejestracja i dużo przydatnych informacji o grze. Informacje o starcie gry, dużo info http://www.bnsfans.com/blade-and-soul-naeu-f-a-q-2015/ - bodzio search mode ;) A tutaj poradniki, informacje o grze itp. http://www.freedomplays.com/tag/blade-soul-guide/ - bodzio znalazł, wszelkie uwagi do niego ;)
  7. Zyskaj bonusy zostając Premium Memberem!!!! Członkostwo premium oferuje każdemu kto ma aktywny status dodatkowe bonusy takie jak specjalna animacja windwalka, zniżki na wybrane rzeczy z item shop oraz zdalny dostęp do storage. Dostępne są 30, 60, 90 dniowe Premium Membership poprzez sklep w grze czyli Item Shop. Raz zakupione członkostwo Premium daje range 1 bonusów dostępne na wszystkich postaciach znajdujących się na koncie oraz dziennik który pozwoli odblokować dodatkowe korzyści. Poziomy członkostwa Premium: Zostając Premium Membership zyskujesz range 1 którą można wyciągnąć aż do 10 poziomu poprzez kumulację Premium Points poprzez wydawanie NCoin i Hongmoon Coin w Hongmoon Store (Item Shop). Obie waluty będą dawać tyle samo punktów premium dzięki czemu osoby wbijające rangę będą to robić w tym samym czasie wydając tą samą ilość coinów bez konieczności farmienia obu walut. Z racji tego iż NIE DA się wstawić na forum tabelki (szukałem sposobu ale się nie da) więc zrobiłem printscreena. Niestety nie udało mi się wszystkiego umieścić na ekranie tak więc jedna tabelka w 2 częściach ;) i po angielsku gdyż tłumacz tłumaczy to dość śmiesznie. *S: Maksymalna liczba jednoczesnych zleceń. *D: Maksymalna liczba codziennych zleceń. **: Non - Premium Member może ciągle wyciągać i podglądać itemy. ***: Wszystkie korzyści jak i bonusy nie są ostatecznie i mogą ulec zmianie podczas technicznej Alfa oraz zamkniętej Beta fazie testów. Po skończeniu członkostwa Premium tracisz wszystkie bonusy ale poziom jaki osiągnąłeś zostaje zachowany i w momencie odnowienia członkostwa zostanie przywrócony. Korzyści z członkostwa premium mogą ulec zmianie na podstawie opinii graczy, więc dajcie im znać kiedy zaczniecie beta testy co o tym myślicie. źródło
  8. Founder Pack a Close Beta: Jeśli jesteś posiadaczem founder pack-a to masz możliwość przetestowania waluty NCoin która nie będzie odjęta od prawdziwego startu gry tak więc można spokojnie jej używać na zamkniętych beta testach. W wersji beta premium account będzie dostępne za 1 NCoin a także może zostać przekazany znajomym. Nie ma się też co obawiać o rzeczy z paczek, wszystko na start gry będzie przywrócone do stanu początkowego. Ankiety: Jak na ruskich tak i w BnS naszym EU będą ankiety za które będzie się dostawać różne nagrody. Ankiety będą dostępne tylko podczas BETA testów i na release zostaną usunięte. Wydawca prosi o szczere odpowiedzi w celu jak najlepszego dopasowania gry do graczy. A tu przykład nagrody za ankietę: Wymiana waluty: W grze będzie dostępna możliwość wymiany złota na NCoin-y. NCoin-y wystawiają gracze a cena jest zależna od podaży i popytu (nie jest dyktowana przez graczy). Gracz może zakupić złoto za NCoin i na odwrót a za wymianę nie jest pobierana prowizja. Po zakupie NCoinów można wykorzystać je do zakupów w sklepiku gry. W zamyśle ma to zapewnić graczom bezpieczną wymianę waluty bezpośrednio między graczami. Hongmoon Store: Możesz kupić przedmioty kosmetyczne i eksploatacyjne z Hongmoon Store przy użyciu testowych NCoin lub hongmoon coin - bezpłatną walutę można zarobić podczas gry. Ceny w sklepie nie są cenami które będą przy starcie gry więc nie należy się nimi sugerować nazbyt. Ale zachęcają do zakupu rzeczy w sklepie aby zobaczyć co i jak wygląda oraz daj man znać co o tym sądzisz. Zamknięta beta zacznie się 30 października.
  9. Na każdy poziom są 2 próbki do zebrania na lvlelu 1 po pierwszą zawsze quest was kieruje. Próbki lvl 2 można zebrać dopiero po wbiciu zbieractwa na lvl 2 itd. Lumberjack Level 1 Lokacja Level 2 Lokacja Lokacja Level 3 Lokacja Lokacja Silverfrost Mountains - lvl 4 Sample 1 Sample 2 Miner Level 1 Lokacja Level 2 Lokacja Lokacja Level 3 Lokacja Lokacja Silverfrost Mountain - lvl 4 Sample 1 Sample 2 Stonecutter Level 1 Lokacja Level 2 Lokacja Lokacja Level 3 Lokacja Lokacja Silverfrost Mountains - lvl 4 Sample 1 Sample 2 Herbalist Level 1 Lokacja Level 2 Lokacja Lokacja Level 3 Lokacja Lokacja Silverfrost Mountains - lvl 4 Sample 1 Sample 2 Harvest Level 1 Lokacja Level 2 Lokacja Lokacja Level 3 Lokacja Lokacja Silverfrost Mountains - lvl 4 Sample 1 Sample 2 Fisherman Level 1 Lokacja Level 2 Lokacja Lokacja Level 3 Lokacja Lokacja Silverfrost Mountains - lvl 4 Sample 1 Sample 2 Hunter Level 1 Lokacja Level 2 Lokacja Lokacja Level 3 Lokacja Lokacja Silverfrost Mountains - lvl 4 Sample 1 Sample 2
  10. Craft - podstawy Po osiągnięciu poziomu 11 można zapisać się do 2 cechów rzemieślniczych oraz 2 cechów zbieractwa. W BnS nie zbierasz sam materiałów a zlecasz to za opłatą NPC-om z danej gildii rzemieślniczej/zbieractwa. Każde wysłanie NPC-a zajmuje odpowiednią ilość czasu, im wyższy poziom tym dłużej to trwa. Po odpowiednim czasie przedmiot zostanie dostarczony do ciebie i zostaniesz o tym poinformowany a przedmiot będzie można odebrać w dowolnym miejscu bez odwiedzania skrzynek czy npc-a i tak samo w przypadku zlecania NPC-om zadań też można zrobić to w dowolnym miejscu bez konieczności odwiedzania. Po wbiciu odpowiedniej ilości expa w danej profesji wchodzi ona na kolejny poziom i odblokowują się nowe rzeczy do tworzenia. Każdy craft można zmieniać kiedy się chce lecz tracisz wtedy cały exp jaki zdobyłeś w danej profesji pozostaje jedynie level profesji. Po opuszczeniu jakiegoś cechu ponowny powrót do tegoż cechu ma 24h cd. Craft w grze jest tak zrobiony iż 1 postać nie będzie w stanie samotnie wszystkiego robić gdyż można mieć 2 główne i 2 zbierackie ale aby z 2 głównych móc tworzyć wszystko w sumie są potrzebne 3 zbierackie tak więc warto dogadać się z kolegą/koleżanką i sobie wzajemnie pomagać. Nazwy profesji mogą się różnić w wersji gry EU lecz zależność oraz to co mogą tworzyć pozostaje bez zmian. Istnieje 7 rzemieślniczych gildii: Blacksmith (Weaponsmith) – weapons, repair hammers etc; Alchemist (Grand Medicine Institution) – elixirs, potions, antidotes; Priests (BoPae) – tables (BoPae), evolution stones; Local Flavor (Cooking) – food (healing/boosting stats and so on); Potters – bottles, containers, mining picks, refined materials; Jewellers – accessories, gems, keys to chests; Astrologers (Monarch Church) – escape talismans, unsealing talismans, revival talismans; Aby to ułatwić poniżej zamieszczam ikonki profesji: Jest również 7 gildii zbierackich: Farmers (Harvest) Woodcutters (Lumbermill) Fishermen Hunters Herbalists (Medicinal) Miners (Geology) Organshchiki (Masonry) Aby to ułatwić poniżej zamieszczam ikonki profesji: Każda gildia rzemieślnicza jest połączona z 2 gildiami zbieractwa. Jest również możliwość zakupienia wszystkich materiałów na Auction House. Poniżej zależność gildii rzemieślniczej od zbierackiej, należy wspomnieć iż każda gildia rzemieślnicza korzysta również z materiałów innej gildii rzemieślniczej: Leveling profesji: Wbijanie poziomów wymaga zlecania NPC-om tworzenia lub zbierania materiałów, kosztuje to pieniądz (im wyższy level tym drożej) ale jest to niezbędne do tego aby wylewelować daną profesję na wyższy poziom i korzystać z produkcji jaki udostępnia. Przy zbieractwie każdy materiał zanim będzie można zlecić zebranie go przez NPC-a trzeba najpierw samemu odkryć daną próbkę. Znajdują się one na mapach i bez wbicia danego zbieractwa na poziom wyższy nie możesz zebrać próbki wymaganej na wyższy poziom. Po wyborze rzemiosła/zbieractwa na dole ekranu pojawi się ikonka a po najechaniu na niej kursorem myszy pojawi się bieżący stan rzemiosła. Tam można odebrać i zlecić ponownie NPC-om zadania. Należy pamiętać również iż na wyższych lvlach profesji rzemiosła wymagają rare materiałów które można np. wykopać ze skałek, zdobyć grając pvp, robiąc daily questy czy też wymaga rzeczy z innych profesji lub jak wszystko kupić na AH lecz wtedy rzadko się opłaca craft zarobkowo. Jeśli chcesz otworzyć okno gildii profesji naciśnij (L) a jeśli chcesz opuścić daną gildię to po otwarciu okna należy najechać na ikonkę profesji i wybrać opcję "Leave guild".
  11. Summoner Summoner i jego towarzysz są zespołem który zawsze walczy razem. Towarzysz skupia się na walce meele a summoner atakuje z dystansu. W większości umiejętności summonera i jego kompana polegają na unieruchamianiu przeciwnika. Ze względu na słabą obronę summoner posiada umiejętności ułatwiające mu ucieczkę z trudnych sytuacji w które się wpakował. Summoner: Ze względu na ich silne powiązanie z naturom ich ataki są oparte na żywiołach ziemi i wiatru. Nie wszystkie umiejętności summonera są oparte na żywiołach ale te które opierają się na żywiołach z odpowiednimi itemami będą miały zwiększone obrażenia, tak więc skupienie się wokół tego typu uszkodzeń jest korzystne w dłuższej perspektywie zwłaszcza jeśli dojdzie do end game instancji. Niektórzy twierdzą iż summoner jest istotnym członkiem każdego party. Summoner jako jedyny ma umiejętności defensywne które może użyć na towarzyszach zwiększając ich szansę na przeżycie (buffy) oraz jako jedyna klasa posiada umiejętność uzdrawiania towarzyszy w grupie. Dodatkowo kompan summonera jest bardzo dobrym towarzyszem gdy potrzeba zająć się innymi przeciwnikami gdy tank walczy z bossem. W odpowiednich rękach Summoner i jego kompan mogą łatwo solować instancje które wymagają party. Na arenach summoner musi specjalizować się w zadawaniu jak największych obrażeń gdyż doświadczony przeciwnik ominie kompana summonera i zaatakuje go bezpośrednio. Nie należy również zapominać o umiejętnościach defensywnych jak unieruchomienie celu lub ukrycie się. Zmuszając przeciwnika do użycia na początku walki swoich skilli obronnych gdy atakuje go towarzysz summonera sam summoner może go szybko unieruchomić i uwolnić swoją moc umiejętności Sunflower do wykończenia przeciwnika “You have cat to be kitten me right meow!”. Combo summonera: 1. Lunge (TAB) 2. Doom ‘n’ Bloom (F) 3. Strike © - Tier 2 Move 2 4. Uppercut (V) 5. Play Time (V) 1. Weed Whack (1) - Tier 3 Move 3 2. Flying Nettles (F) 3. Thorn Strike (2) – Tier 4 Move 2 4. Doom ‘n’ Bloom (F) 5. Rumblebees (RMB) – Tier 3 Move 2 6. Rosethorn (LMB) – Tier 3 Move 1 1. Lunge (TAB) 2. Doom ‘n’ Bloom (F) 3. Anklebiter (V) 4. Power Pounce (TAB) 5. Headbutt (X) PvP Combo 1: Lunge (TAB) – Tier 3 Move 1 2: Power Pounce (TAB) – Tier 4 Move 1 3: Flying Nettles (F) – Tier 5 Move 2 4. Rosethorn (LMB) – Tier 5 Move 1 5: Sunflower (RMB) – Tier 5 Move 4 6: Rosethorn (LMB) 7: Sunflower (RMB) 8: Rosethorn (LMB) 9: Sunflower (RMB) 10: Rosethorn (LMB) 11: Sunflower (RMB) 12: Rosethorn (LMB) 13: Sunflower (RMB) 14: Strike © – Tier 3 Move 2 15: Weed Whack (1) – Tier 2 Move 1 16: Doom ‘n’ Bloom (F) – Tier 4 Move 1 17: Rosethorn (LMB) 18: Sunflower (RMB) Oficjalna strona gry
  12. Blade Master Blade Master jest bardzo popularną klasą do gry ze względu na jego wszechstronność. Są równie skuteczni w ataku jak i w obronie co sprawia iż są bardzo popularni. Większość skilli Blade Mastera jest zależna od jego stance w jakim znajduje się w danym momencie Blade Master: Basic Stance albo Draw Stance. Flock of Blades jest potężną ale krótkotrwałą techniką, z powiązanymi umiejętnościami, które może być użyte w każdym stance kiedy tylko potrzebujesz zwiększyć atak lub obronę. Blade Master w rozgrywce: Blade Master skupia się na 2 elementach obrażeń Ogień i Błyskawica. Nie wszystkie umiejętności są z sobą powiązane ale używając odpowiednich skilli w odpowiedniej kolejności można tworzyć bardzo potężne comba które w pełni wykorzystują moc umiejętności. Należy pamiętać iż niektóre moby mają odporność na konkretny element obrażeń przez co elementem na który mają ressist będziemy bić słabiej niż innym. W grubie wszechstronność Blade Mastera staje się również korzystna dla całej grupy. W większości przypadków zadaniem Blade Mastera jest trzymanie aggro bossa ze względu na jego umiejętności ataku jak i obrony które mogą generować sporo aggro dzięki czemu reszta grupy może skupić się na atakowaniu bossa. Posiada również możliwość ochrony grupy przed atakami zasięgowymi niwelując część obrażeń. Oczywiście Blade Master może być również DPS-em w grupie lecz jego rola jest bardziej tankująca. W walkach arenowych delikatne balansowanie między stance jest niezwykle ważne. W Draw Stance może zadawać duże obrażenia, wyprowadzać potężne comba ale jeśli nie potrafi się skutecznie reagować i blokować ataków przeciwnika może to doprowadzić do szybkiej porażki. Combo Postaci: 1. Block (1) 2. Cyclone (LMB) 3. Anklebiter (3) 4. Breeze (LMB) 5. Gale (LMB) 6. Divebomb (F) 1. Blade Call (V) - Tier 4 Move 2 2. Lightning Retribution © - Tier 3 Move 2 3. Whirling Scourge (V) 4. Lightning Draw (4) 5. Blade Storm (X) 6. Blitzblade Scourge (Z) 1. Blindside (Q) 2. Flicker (LMB) 3. Honed Slash (RMB) 4. Blindside (E) 5. Pierce (RMB) - Tier 3 Move 1 6. Pierce (RMB) - Tier 3 Move 1 7. Pierce (RMB) - Tier 3 Move 1 PvP Combo: 1: Rush (2) – Tier 3 Move 1 2: Take Flight (F) – Tier 2 Move 1 3: Blade Call (V) – Tier 4 Move 2 4: Heavenly Dance (RMB) 5: Soaring Falcon (Z) 6: Ascend (LMB) 7: Lightning Retribution © – Tier 3 Move 2 8: Greater Lightning Draw (4) – Tier 5 Move 2 9: Five Point Strike (3) – Tier 3 Move 1 10: Rising Eagle (LMB) 11: Ascend (LMB) 12: Shoulder Charge © – Tier 2 Move 2 13: Blindside (Q) 14: Honed Slash (RMB) – Tier 2 Move 1 15: Flicker (LMB) – Tier 4 Move 2 Oficjalna strona gry
  13. Broń w Blade and Soul będzie rosnąć w siłę wraz z graczem podczas jego przygody. Broń w Blade and Soul bez względu jaką drogę rozwoju obierzesz broń będzie się rozwijać wraz z tobą przez całą rozgrywkę. Broń będzie z tobą od początku do końca, przez cały czas. W początkowej rozgrywce natkniesz się na swoją pierwszą broń z ogromną mocą - Hongmoon - którą wraz z postępem w grze będzie można rozwijać i ulepszać robiąc ją jeszcze bardziej potężną. Podczas pokonywania wrogów będą oni mogli upuścić "swoją" broń którą można wykorzystać do ulepszenia swojej lub zostaniesz nagrodzony kryształkami szkoleń dzięki czemu napełnisz swoją broń mocą. Po osiągnięciu przez broń poziomu 5 można ulepszyć ją na poziom 6 dzięki rare broni (z ruletki) i rzadkich materiałów (daily quest, craft). Po tym zabiegu można kontynuować rozwój broni z poziomu 6 aż do 10. Po osiągnięciu 10 poziomu i uzyskaniu kolejnej broni (wystarczy najechać kursorem na broń i przeczytać jaka broń jest potrzebna aby przejść na kolejny poziom) twoja broń wróci na poziom 1 ale będzie już mocniejsza. Na każdej mapie powtarza się ten proces używając innych broni oraz rzadkich materiałów aż do end game. Wszystkie odczynniki potrzebne do ulepszania broni można uzyskać poprzez daily questy w niektórych rejonach świata gry lub poprzez craft jak np. buteleczka zielona od Alchemika. Oprócz broni można rozwijać również biżuterię która obok Tarcz Duszy i broni stanowi dodatek do naszego ataku i obrony zależnie od statystyk jakie posiadają. Ulepsza się je tak samo jak broń poprzez poświęcenie innej biżuterii lub odczynników. Bronie wroga nie zawsze warto przerabiać gdyż mogą one posłużyć później do zmiany wyglądu naszej broni. Są też opowieści o bardzo rzadkich broniach, legendarnych, które mogą konkurować z mocą lub dorównywać najlepszej broni Hongmoon. Ale o tym w innym temacie. Należy pamiętać iż bez dobrej broni nawet najlepszy wojownik będzie słaby.
  14. Wojownicy w Blade and Soul nie opierają się na zbroi, aby się chronić, zamiast tego aby zwiększyć swoją moc używają Soul Shield. Wojownicy BnS nie polegają na zbroi, zamiast tego czerpią swoją siłę poprzez trening, medytację oraz mistrzowskie opanowanie elementów które ich otaczają. Choć nie są wyposażeni w zbroję to swoją siłę ofensywną jak i defensywną uzyskują właśnie dzięki Tarczy Duszy (Soul Shield). Każda Tarcza Duszy (nazwana przez lidera gildii "Pizza" ze względu na wygląd). Każda tarcza składa się z 8 części każda pod innym kątem w określonym kierunku. W czasie swojej przygody w grze gracz będzie zbierać kawałki które można wykorzystać w swojej Tarczy Duszy, która zwiększy "wydajność" gracza. Każdy kawałek jest również częścią zestawu oraz bonusów które można uzyskać za 3, 5 lub 8 kawałków umożliwia to również mieszanie zestawów i kawałków ze sobą zyskując bonusy za 3 części z jednego zestawu i 5 z drugiego. Każdy gracz powinien szukać setu który będzie dla niego odpowiedni, zdobywając go przez craft, ruletkę lub drop z mobów. Należy pamiętać iż gracze nie mają zbroi więc te kawałki są ich jedyną obroną jak i atakiem. Setów jest naprawdę sporo co daje duże możliwości do dostosowania postaci pod swój styl gry. Inwentarz W inwentory jest specjalna sekcja gdzie są widoczne tylko kawałki Tarczy Duszy co ułatwia ci możliwość skompletowania setu, sprawdzenia jakie kawałki jakiego zestawu posiadasz bez konieczności szperania w inwentory. Możesz uzyskać w łatwy sposób informacje o każdym kawałku jak i całym zestawie. Masz również możliwość stworzenia alternatywnego setu i przełączania się między jednym a drugim bez konieczności klikania w każdy kawałek z osobna. Każda zmiana setu może zostać dokonana tylko poza walką tak więc przed każdą walką należy się zastanowić jaki set będzie nam odpowiadał na danym bossie czy w pvp. Wszelkie uwagi, błędy, sugestie kierować poprzez TS-a lub pm na forum.
  15. Puki gra nie będzie miała daty release (już miała kilka) puty będzie to wielka niewiadoma... co do płatności to jak ktoś płaci za premkę niech płaci... w EVE też trzeba zakupić aby grać ale można za walutę w grze więc tutaj będzie podobnie. Ja tam o subskrypcje raczej się nie martwię a bardziej o to CO będzie można za kasę kupić w sklepiku na starcie i jakie będzie to miało przełożenie na rozgrywkę. Na grę na pewno czekam i taka forma subskrypcji mi nie przeszkadza o ile te bonusy nie będą miały zbytniego przełożenia na to CO MASZ w grze przez trwanie sub bo w EVE w sumie subskrypcja niewiele daje poza 30 dniami grania więc tam nie budzi to zbytnio problemów. @DOWN Fakt na start trzeba będzie wyłożyć kasę ale można to potraktować jako GW2 gdzie kupujesz podstawkę aby grać potem za free. Wszystko rozchodzi się o sklepik i mikropłatności a konkretnie o to co będzie dostępne oraz o te bonusy za "prenumeratę" ale tego dowiemy się gdy gra wystartuje (czyli jeszcze poczekamy). Ja mam ciągle spore nadzieje do tej produkcji... może doczekam jej wyjścia zanim do końca zdziadzieję, zsiwieję i będę biedakiem (czytaj emerytura). Mam tylko nadzieję iż gra nie skończy jak Star Wars które miało być hiper, super, extra a przez to iż było dłuuuuugo robione (bo miało być cacy) po wyjściu okazało się iż jest przeciętne bo konkurencja była taka sama lub lepsza.